Festyn Gminny 2015

28 czerwca 2015 roku na placu przy Zespole Szkół Podstawowo – Gimnazjalnych w Spytkowicach z inicjatywy Wójta Gminy Spytkowice Pana Ryszarda Papanka odbył się festyn gminny zorganizowany z okazji 25-lecia samorządu. Obchody rozpoczęły się od krótkiego koncertu orkiestry Ochotniczej Straży Pożarnej ze Spytkowic. 
Głównym punktem tejże imprezy było podziękowanie i uhonorowanie pierwszych Radnych ze Spytkowic oraz mieszkańców, którzy w szczególny sposób przyczynili się do rozwoju naszej miejscowości. Słowa uznania otrzymali Państwo Krakowiakowie za krzewienie kultury poprzez stworzenie i prężne prowadzenie grupy teatralnej „Lalkarze” działającej na terenie Spytkowic. Podziękowanie otrzymali również sportowcy Jan Ziobro i Jakub Barwa oraz Pani Beata Rzeszótko za trud pracy wkładany w organizację i prowadzenie nauki śpiewu i tańca góralskiego kierując zespołem „Krzesani”.  Ponadto nagrody z rąk Pana Wójta otrzymali najzdolniejsi uczniowie ze Spytkowic, których średnia ocen przekraczała 5.0.
Po oficjalnym wręczeniu nagród lokalne grupy oraz przedstawiciele każdej z placówek oświatowych zaprezentowały krótki program artystyczny. 
W trakcie festynu wszyscy uczestnicy mogli posilić się ciepłym posiłkiem, przekąskami oraz gorącymi napojami przygotowanymi przez Koło Gospodyń Wiejskich oraz Panią Annę Koszarek. Ponadto nie brakowało też popcornu, waty cukrowej i lodów. 
Dla dzieci przygotowano mnóstwo ciekawych atrakcji prowadzonych przez animatorów, jak również zapewniono bezpłatne dmuchane zjeżdżalnie. 
Atrakcją wieczoru był występ zespołu „Boliwia”, który wspaniałą muzyką i śpiewem poderwał uczestników festynu do wspólnej zabawy i tańca. Po zakończonym koncercie zaprosił wszystkich do zabawy  zespół Omega, grając do zakończenia imprezy. 
Pomimo niesprzyjających warunków pogodowych i ulewnego deszczu plac zabawy był zapełniony ludźmi, którzy swoją obecnością uświetnili obchody i zechcieli bawić się wspólnie do późnych godzin nocnych. 
Dziękujemy pomysłodawcom, organizatorom, osobom, które przyczyniły się do zorganizowania tak wspaniałej imprezy oraz wszystkim gościom i uczestnikom, którzy zaszczycili nas swoją obecnością.